Fatih Portakal, artık yoruldum diyerek FOX TVden istifa etti

Fatih Portakal, artık yoruldum diyerek FOX TVden istifa etti
24.08.2020 - 09:28
1397

  FOX TV'nin ana haber sunucusu Fatih Portakal'ın istifa ettiği ileri sürüldü. Haber Koordinatörü Doğan Şentürk'ün tüm ikna çabalarına rağmen Portakal'ın istifasında kararlı olduğunu bildirip ayrıldığı belirtildi.

 Medya dünyasında flaş bir gelişme yaşandı. Medya Radar’ın haberine göre FOX TV’nin ekran yüzü Fatih Portakal, sürpriz bir kararla istifasını verdi. FOX’un Genel Yayın Yönetmeni Doğan Şentürk’ün, ünlü sunucuyu vazgeçirmek için ikna etmeye çalıştığı ancak başarılı olamadığı belirtildi.

“ARTIK YORULDUM”

Fatih Portakal istifa sebebi olarak ‘yorulmasını’ gösterdi. Doğan Şentürk’e “Ben artık yoruldum. Kendimi tekrarlamaya başladım. Artık gazetecilik yapmayacağım emekli olmak istiyorum” dedi.

Fatih Portakal’ın istifasını hafta içinde FOX TV resmi bir açıklama ile kamuoyuna duyuracak. “Emekli olan” Fatih Portakal da vedasını ana haber bülteninde yapacak ve FOX ana haber sunuculuğu devrini kapatacak.

FOX TV’nin bu kararın ardından hızla yeni bir isim için harekete geçtiği ve bir isimle anlaşma da sağlandığı bildirildi. Bu hafta ortasına kadar yeni ismin de açıklanacağı belirtildi.

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Marmara Yerel Haber (www.marmarayerelhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (23)

  • Akçakocaya Yazık
    Akçakocaya Yazık
    13.02.2013 23:39

    AkçakocaSporu siyasete alet etmeyin. Yazık oluyor. Bu konuda yönetimin siyaset yaptığını iddia edenler... Öncelikle bunun gerekçelerini kamu oyuna açıklamalılar.. Aksi halde kendileri bu ithamın altında ezilirler... İktidar shaiplerine adil olmak yakışır....

  • Zeynep
    Zeynep
    13.02.2013 23:37

    Herşeyi bir kenara bırakıp,Akçakoca için birşeyler yapın.Yapamıyorsanız en azından sukünetinizi koruyun.Akçakoca yıllardır ne çektiyse bu hasetlik yüzünden çekmiş ve gelişememiştir.Akp gençlik size sesleniyorum ben hemen hemen her maçta bulunuyorum.Adapazarı karaman stadına çevirin sadece sahada kalmasın bu:) Tesisiyle herşeyiyle konuşsun dilden dile...Ve syaset için değil,Akçakoca için yapınki bir anlamı olsun;) Biz ve tüm Akçakoca halkı görsün bu desteği.Ne dersiniz? Selamlar,Sevgiler,Saygıla

  • Zeynep
    Zeynep
    13.02.2013 23:33

    Nedeni ise: Akçakocaya dışardaki insanlardan ziyade kendi insanları zarar veriyor.Yanlışı yanlış gibi, doğruyu doğru gibi görüp algılayabilmeyi her daim yapabilme ferasetini kaybetmeyelim inşallah. Güzel bir iş karşısında hangi parti başkanı varsa takdir edebilmeyi bilmeliyiz.Akçakocaspora yapılanlar arasında asla siyaset bulaştığını zannetmiyorum.Bu olayları bu boyuta getiren muhtemelen Akçakocasporda başarısız bulunup atılan veya gönderilen birileri tarafından uydurulmuş olmalı:)

  • Zeynep
    Zeynep
    13.02.2013 23:05

    Akçakoca gün geçtikçe güzelleşiyor.Ak partili biri olarak Sevgili Başbakanımızın,duruşunu,kişiliğini,kararlarını severim.Lakin konu belediyecilik olursa şahsiyete önem veririm.Konu yaşadığım yerle ilgili olduğunda vicdanen en Akçakocaya en verimli olanı tercih ederim.Fikret Albayrak Akçakoca için uğraş verdi kimse tarafından bu inkar edilemez kul hakkına girer. Akçakocaspora siyaset karıştı iddialarına gelince...Bu haberi okuduğumda bir kez daha üzüldüm.Nedeni ise:

  • efsaneeee
    efsaneeee
    13.02.2013 22:39

    herkes bir kafa dann bir şeyler yazmış ama kimsenin bişi bildiği yok bence tamamen iş siyasete tezatt dökmüşler ben bütün yorumları okudum sinek ten yağ çıkarmaya çalışıyor bu nedemek yağ sonuçta bu adam akcakoca belediye başkanı sayın fikret albayrak tabik akcakoca için akacakoca spor için bir şeyler yapmaya çalışıyor siyaset ne alaka yağ her şey akcakoca spor sahası için sizmi ilgilendinizde bu saha yapıldı ozaman adapazarında karaman sahasına bakın aynı orası gibi burayıda yaptırı verin.

  • efsaneeee
    efsaneeee
    13.02.2013 22:32

    vay vayyy bedava atkı dağıtsalardı iyi olacaktı değilmi maçada bedava gireceksiniz peki siz nasıl bir destek olmayı düşünüyorsunuz ben bunu anlayamadım biri de hiç bulamamış bişi kanalizasyon çukurlarını kafaya takmış yani saa bitmişte kanalizasyona kalmış işler baksana çok yazık beyler sayın başkan hiçmi bişi yapmadı bu saa için bu saha kendi kendinemi gündeme geldi kendi kendine yoksa akp gençlikmi yaptırdı yiğidi öldürün ama hakkını yemeyin beyler....

  • efsaneeee
    efsaneeee
    13.02.2013 22:24

    artı sayın cengiz denizci burada akcakoca spor için elinden geldiği kadar en iyi şekilde bu takımı bir yerlere çıkarmaya çalışıyorsa ve halkımıza sesleniyorsa daha ne istiyorsunuz destek istemek sahamızın bir an önce bitmesi için çırpınıyorsa buna sevinmelisiniz sayın akcakocalılar madem okadar çok zorunuza gitti ise destek olun görelim ve bu işi siyasete bulaştıran akp gençlik bence ve tesadüfen haberlere bakarken gördüğüm bu haberde akckoca spor atkısı bile sorun haline gelmiş..vayyy

  • efsaneeee
    efsaneeee
    13.02.2013 21:57

    işte olay şimdide akp gençlik kolları hata tezat içine girmişlerdir isteselerde istemeselerde anlayamıyorum bu işi yani akcakoca spor tabiki destek olacaksınız cengiz denizci tabiki en doğal hakkını kullanacak sonuşta 2.kaptan ve bir yönetici olarak bir şekilde sorunları dile getirmeye çalışmış ne var bunda bu kadar büyütecek sizler hiç idmanlara gidiyormusunuz yada gittinizmi akcakoca hergün düzceye idmana gitti ne den gitti peki sahamız olmadığı için bu saha yüzünden kaç maç verdik.

  • Zeynep
    Zeynep
    14.02.2013 00:17

    Yapılanları görüp öyle değerlendirmek bir insalık vazifesidir.Herşeyden önce doğruları konuşup savunmak kişinin kendisine saygısıdır.Bu tür propagandaları yaparken iki kere düşünmek gerekir...Farkındalık penceremizi açtığımızda alıcılar farklı çalışmaya başlar. Rabbim ağzımızdan çıkan sözlerden bizi mesul tutmaz mı? İnsan sarf ettiği cümlelerle aziz olur ya da rezil olur.Yapılan güzel işler Akçakocanın yararınadır.Sonuçta herkes ektiğini biçer.

  • Zeynep
    Zeynep
    14.02.2013 00:05

    Başından beri yorumlarda Akçakocasporu BAL ligine çıkaranlar balda oynayamaz demiş sayın Başkan.Ve takımı daha güçlü hale getirmek için dışardan futbolcu transfer etmiş ve hocalarda dahil.Kulübe başkan da bulunmuş.Pekiii...Kulüp başkan istifa edince tüm sorumluluğu sayın Fikret Albayrak üstlenmedimi? Neden bu çok konuşan insanlardan biri üstlenmedi? Belki doğru yanlış bir karar almış olabilir.Yanlış olacağını bilerek adım atmadığı kesin.Hata yapmışsa sahipte çıkmış ve çıkmaya devam ediyor.

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    13.02.2013 11:53

    akcakoca sporu sıyasette kullanmayın deyıp baslı basına tezat bır sekılde akcakocasporumuzu sıyasete sokmaya calısan sızlerın destegı olmadanda sadece akcakocasporu akcakocspor olarak gorerek destek verenler yetıcektır bu takıma.. benım gıbı yası sızlerden cok daha buyuk olupta akcakocasporun ıcınden cıkmıs ınsanlar yetıcektır bu takıma.. SPORU SADECE SPOR OLARAK GORENLER AYAKTA TUTUCAKTIR BU TAKIMI..

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    13.02.2013 11:48

    bu takımda gecmıs donemlerde oynayıpta sızın partınızden olupta " bunların hepsı..... o.............c seklınde kendı takım arkadaslarınada gıydıren kufurler edıp baska belde ve ılcelerın takımlarına gıden ınsanlarıda bılıyoruz. ve sonra bu ınsanların bu takıma geldıklerınıde... o bahsettıgınız atkıları da 20 tl karsılıgı aldık bızler ..sızlerı bılemem hanı beles degıl ya belkı almak gucunuze gıtmıstır..

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    13.02.2013 11:40

    valla sızı bılmem yenımısınız falanda ben bu takımın ıcınde taaaaa amatör lıgde oldugu donemden berı varım.. ne yokluklarla maclara cıktıgımızı bılırım.. prım olarak kofte ekmek verıldıgı donemlerde oynadım ben bu takımın ıcınde. akcakoca ıcınde 16 tane amator takımın oldugu dönemlerde bulundum ben bu takımın ıcınde belkıde sızler daha dunya ıle ırtıbat halınde bıle degıldınız yas ıtıbarıyle.. kımse kımseyıde bu bılmem ne partılı şu bılmem ne partılı dıye bu takıma almadı oze dönüş oldu amac..

  • Zihniyet ortada
    Zihniyet ortada
    13.02.2013 10:22

    Stad yapımınada fikret albayrak sahip çıkmaya calıştı fakat imkansız oldugunu gördü sayın ak partılı arkadasların gerek yok böyle insanlarla tartışmaya anlamazlar onlar sadece yokarlar menfaatler oldugu için bu şekilde devam eder

  • Zihniyet ortada
    Zihniyet ortada
    13.02.2013 10:22

    Stad yapımınada fikret albayrak sahip çıkmaya calıştı fakat imkansız oldugunu gördü sayın ak partılı arkadasların gerek yok böyle insanlarla tartışmaya anlamazlar onlar sadece yokarlar menfaatler oldugu için bu şekilde devam eder

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    12.02.2013 15:24

    fikret albayraka ne sıkıntısı ve engeli verılıyormuş söyleyınde,bizde bilelim haberı tam okumadan sadece zihniyetle eleştirmişsiniz.Konulara ve olaylara hakım olun da öyle yorum yapın.siz chp gençlik kolları baskanı belediye sosyal işler de çalışan ve akçakocaspor dan sorumlu vatandasa sorun sadece yazıkolan vatandaş

  • ak partili
    ak partili
    12.02.2013 18:26

    Ak gençlik olarak stada astıgımız akçakcoasporumuza destek pankartını sizin baskanınız indirdi ama şimdi yandaşları akçakcoasporda kentkonseyınde sonra ak partı yapmadı oluyor :)))

  • Sadece Yazık
    Sadece Yazık
    12.02.2013 09:42

    Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak tüm engellemelere ve sınırlılıklara rağmen o kadar başarılı ve kararlı ki AKPliler ne yapacaklarını şaşırdılar. Başkanın spora siyaseti karıştırdığını söyleyenler kendileri spor üzerinden siyaset yapıyorlar. Ayrıca bu görseldeki gençleri Akçakocasporun maçlarında da hiç göremedik, onu da belirtelim.

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    12.02.2013 18:24

    Bal ligine çıkmadan önce ve akçakocaspor 3 lig dönemlerınde beri maçlara gidiyoruz siz yenısınız galiba biz menfaat için bedava kombıne için kentkonseylerınden para almak için gitmiyoruz akçakocamızın

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    12.02.2013 18:40

    oyle gostermelık toplulukla stad onunde resımlerle olmuyo bu ısler.. bır kerede sızlerı maclarda gorelım karda camurda.. ıskembeden sallamayın.. her engellemenıze ragmen basarıya devam edılecektır.. bıde sormuslar ne engellemesı verılıyormus dıye bunu bıde utanmadan nasıl sorabılıyosunuz hayret yanı..

  • AHMET
    AHMET
    12.02.2013 18:27

    Fikret baskan söz verdıgı kendı açıtıg kanalizasyon çukurunu doldurmadı 1 aydan berı tel açmıyor yetkılılerın ve kombıneleri atkıları yandaslarına dağıtmak akçakcoaya sahip çıkmaksa oda zihnıyet meselesi :)))

  • Ak parti
    Ak parti
    13.02.2013 10:16

    Açıklayın o zaman nelere engel yapılmış belgeli olsun atmadan olsun işkembeden biz akçakocasporumuzun maçlarına yıllardan berı gidiyoruz takım kötuyken kımse yoktu akçakocalı genclere kımse sahıp çıkmıyordu ben ordaydım yalan yanlış laflarla konusmayın herkes çok iyi bilir o zamanları

  • ziyniyet hep bozuk
    ziyniyet hep bozuk