Perihan MAĞDEN

Nokta



Bookmark and Share

Kafa sesleri


25.10.2018 - Bu Yazı 242 Kez Okundu.
Yorum : 0 - Onay Bekleyenler : 0

 Siyaset yazacaksan sadede gelmen yasaklanmış. Tamamen. Tamamiyle. ASLOLAN BUDUR

 
Bir zamanlar, mutlu zamanlarım mıymış, kendimi bir çömlek ustası gibi hissederdim.
 
Yazıyla ilişkimi yani.
 
Hani çömlek ustası o dönen zımbırtının başına oturur ve elleriyle şekil veriverir ya.
 
Kile, toprağa, çamura. Neyeyse.
 
(Ama NİYEsi yoktur; mühim olan BUdur.)
 
Bakmasa da, etmese de; kör de olsa, üzgün de , akşamdan kalma da ; elleri işini bilir.
 
Seri İmalatın Güveni. 
 
Pratiğin Konforu. Battaniye.
 
(Üçlemem gerekmiyor. Ki; duramadım.)
 
Ama yine de vardı hep zehirli bir şeyler.
 
Vardır.
 
Okur. Mu? Ne, ne, ne?
 
Rahatsızlığın telafisi de vardır gerçi; geçimini temin ediyorsundur.
 
İşin budur.
 
Marangoz masa yapar, sen yazı yazarsın.
 
Biraz karışıp görüşürler: tanımadığın etmediğin insanlar. Müdahil olurlar.
 
Bi aşinalık, iki aşinalık- hatta hak iddia etmece. Oralara kadar varır.
 
Çömleği alıp ya da almayıp gitmece yok.
 
İlla; senin çömlekler hakkında laf etmece.
 
Çömlekçiden ayrıldığın o nokta; zehirlidir.
 
Panzehirini bir türlü geliştiremediğin binbir zehir çeşidi.Dir.
 
Ya da geliştirirsin aklınca, bi de bakarsın bi zaman sonra işe yaramamaya başlamış.
 
Ya yeni bir zehir çeşidi bulunmuş, ya senin panzehirin etkisi uçmuş.
 
Kimi zaman sen de ''Yaa kırıp atsaydım, ne halt etmeye o yamuk çömleği dükkana koydum!'' olursun.
 
Pişmanlık da zehirlidir, hayatından bezdirir.
 
Ama TALİ yollar bunlar.
 
Siyaset yazacaksan sadede gelmen yasaklanmış. Tamamen.
 
Tamamiyle.
 
ASLOLAN BUDUR.
 
Sadede gelmek, bi zamanların Sadat'ına gitmek gibi olmuş.
 
HO. HO. HO. 
 
Bi arkadaşım diyor ki ''Sadede gelemeyeceksek, buna hakkımız yoksa; yazmaya da hakkımız yoktur. Samimi ve düzgün olan budur''. 
 
Odadaki filden bahsedemeyip fildişi sanatının yüceliği üstüne, ilginçliği üstüne, hainliği ya da fuzuliliği üstüne-
 
Yo, o da YASAK.
 
Fildişi de manidar.
 
Perdelerden söz edebilirsin, kırlentlerden, baca temizliğinden. Narenciye bahçelerinden.
 
Ama FİL demen yasak. Dişine de giremezsin.
 
Filbahrilerden dahi bahsedemezsin.
 
Alegori; zira alegori de YASAK.
 
Büyük 1 İç Sıkıntısı.
 
Büyük bir iç sıkıntısıyla bu garda tek başına kalmışsın.
 
Tren gelmeyecek. Gar kapatılmış.
 
Sense ne beklediğini dahi bilmeden-
 
Böyle acayip sıkıntılı bir bekleme içindesin.
 
Kafa Seslerin de durmuyor.
 
O lanet kafa seslerin.
 
İşsizliğin fısıltıları onlar. Meşgalesizsin.
 
Dişçi olsan işine bakacaksın. (Diş'ten de kurtulamadık Sarımsak.)
 
Roman? Yok, ona teşebbüs dahi edemeyecek kadar kırgınsın.
 
Kolu kanadı kırık birinin yazacağı roman, senin romanın olsun istemezsin.
 
Sırf TERCİHmiş gibi yapma.
 
Elin kolun tutmuyor.
 
''Keşke grafoman olsaydım''.
 
Olsaydın. Keşke!
 
Bu bir giriş.
 
Vestiyer. Portmanto. Yazısı.
 
Yetersizliği benim çömleğim.
 
Kafa Sesleri. 
 

Facebook Yorumları

reklam
25.10.2018
Kafa sesleri
5.7.2016
Tayyibizmin şehitleri
28.6.2016
Tayyibizm Liginde en iyi savunma saldırıdır! Yeni saldırılara hazır mısınız?
21.6.2016
Hakikat düşmanlığının büyük turpu: Dersim Katliamı, Heybeleri zaten turp dolu!
14.6.2016
Organize işler bunlar! Derin derin şişler bunlar
6.6.2016
Büyük Türklük Markası: İttihat - Benz
31.5.2016
Merhametli, hayırsever Tek Başkan
24.5.2016
1 İbiş, 1 Gerizekalı, 1 Arsız ve 1 Kahraman!
17.5.2016
Cümbür cemaat yargılanıyoruz sabah akşam bize hakaret eden Cumhurbaşkanı'na hakaretten!
26.4.2016
Düşük 1 yaşam formu olarak ağbileme / ablalama ve başka hitap sapkınlıklarımız
18.4.2016
Survivor adasının Tayyip modeli:
12.4.2016
Ceketini alıp vestiyere gidenler!
5.4.2016
El alemin şeyiyle gerdeğe girenler hak ettikleri şekilde yönetiliyor
29.3.2016
Ebru Gündeş'in 1 Sarraf olarak portresi
22.3.2016
Efsanevi Liderin hiç bitmeyen enerjisi, sekmeyen neşesi!
15.3.2016
Her şeyimiz artık Başkan Erdoğan'ın façasına bağlı
8.3.2016
Yaşayan yosmaların onur mücadelesi...
1.3.2016
Meşhur olma hastalığı ya da Türkiye Big Brother Hapishanesi
23.2.2016
Liyakat değil; ölümüne sadakat Akıl değil; silme paranoya
16.2.2016
''Aşk olsun! Ben mi yaptım?''
25.1.2016
Bıkanın kaleminden Sezen
21.1.2016
Büyük Reis Erdoğan , Küçük Reis Peker ve Reis Altı Türkiye Cumhuriyeti
11.1.2016
Sen erkek misin? Kaç paralık adamsın be sen?
5.1.2016
Bırak ukde kalsın! Dökülüp saçılmasın. Huzur da gelsin: Kendi gelsin
30.12.2015
Sıkı bir yalancı dayanışması söz konusu bu toplumda
1.12.2015
İstikrarsızlıktan iktidar çıkarma sanatı ve başkanlık oyunları
17.11.2015
Alan razı, satan razı: Sünni Putin kazandı!
20.10.2015
"Paçayı da sıyırırız, oyları da arttırırız. Valla da cingözün Allahıyız!"
7.10.2015
Öküz gibi bakanların ülkesinde rahat yok!
1.10.2015
Çivisi çıkmış 1 ülkede : Cizre ve katliam enflasyonu
19.9.2015
Cizre'nin akıl almaz çilesi ve Güvensizlik Güçleri!
15.9.2015
YALNIZLIKTAN SIRADANLIĞA KAÇIŞ: Selfie’ciler suretlerine doyamıyorlar
1.9.2015
“Şöhret kadının mezar taşıdır’”
5.8.2015
Çok alametler belirdi: Can çekişen ana akım medyanın bitmek bilmeyen işgali
2.8.2015
Başkanın bütün ‘düşmanları’!
28.7.2015
Meğer Amerika'nın babası tecavüzcüymüş! Karısı da, inkâr şampiyonu!
26.7.2015
Eyyyyy T.C.!! Ya benimsin, ya kara toprağın; ona göre!
21.7.2015
Ada atlarına merhamet eden yok mu?
15.7.2015
Sahiden yok mu aramızdaki ajanları merak eden yahu?
8.7.2015
Yaşasın! Ne biçim 1 koca buldum! Amanin! Ben ne halt ettim!
19.10.2014
Tercihi anlama/ algılama bozukluğu ve Twitter’da Sürek Avı/ Linç Kültürü
16.10.2014
Cem Garipoğlu’nun Türklük Halleri ve akıl sağlığıyla bu dünyaya yerleşememe sınavı
10.08.2014
Erdoğan'ın 'güler' yüzlü propaganda bakanı: Acun Ilıcalı
02.02.2012
Üç kare
29.01.2012
Umudunu kaybetmek davası
26.01.2012
Bir jet pilotu olarak Karolin Fişekçi’nin şöhret sergüzeşti
22.01.2012
Yalan Babalar/ Yalandan Dünyalar
21.01.2012
Çirkin ve Kalabalık Ülkem! Bi tek Atan mı güzel?
15.01.2012
Her Türk Asker-iye Yalakası Doğar– Orası Kesin!
12.01.2012
Ordu hükümet el ele; Lan Taraf sana ne?
08.01.2012
Ergenekonkafaların sahte-Barbie dilinden ırak; su gibi hakikî Kadın Dili
06.01.2012
İçgüdüsel dıngıllık tercihen pislik
05.01.2012
Yok artık Sayın Başbakan!!
29.12.2011
Kralın Tuvaleti
25.12.2011
Ne vereyim hediye: senin gibi kediye?
18.12.2011
Memleketin Erol Köse sorunsalı kartopulanıyor
15.12.2011
NATO hepimize lazım yasası
11.12.2011
Strapless tuvaletler, müstakil evler, iğfal edilen kızlar
08.12.2011
‘Hadi gel mailleşelim senle; bi daha mailleşelim biz senle’
04.12.2011
Muayyen (basınemekçileri) vijdan günüm
01.12.2011
Profesyonel askerlik çamaşır makinesine!!
27.11.2011
Kutlu Olsun: CHP Eşşbaşkan adayımı saçıklıyorum!
24.11.2011
CHP’yi dizayn etmek (de) başşa düştü!
20.11.2011
3 KADIN TÜRKİYE ya da bana eğitmenini söyle sana kim olmadığını söyleyeyim
17.11.2011
Vicdanî Reddin Olduğu Topraklarda Yaşama Hakkı
13.11.2011
Türk Kapitalisti’nin Kemalizme (ve kisvesi altında Askeriye’ye) Kara Zevdası
10.11.2011
Bebek kutuları, evlat edinme, çocuk canavarları
06.11.2011
Barışa Cesaretin Adı: Şivan Perwer
03.11.2011
Üç
28.10.2011
Türkler’de Türker Güzellemeleri ya da bir gafletin yapıbozumu adına!
06.09.2011
Bu mektubu yazarken ben saadetler diliyorum
16.08.2011
Müjde! Vijdan Kuaförleri sizin sitenizde de salon açabilir
24.06.2011
Bir Utanmazlığın Anatomisi
0 0
ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan MARMARA YEREL HABER GAZETESİ veya duzceyerelhaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.